søndag 29. mai 2011

Papilio: Julekort nr.2 i mai

 Endelig ferdig med kort nr. 2 til Hjertebodens juleblogg. Kort nr.3 er også ferdig, så jeg kom i mål denne måneden også. Jeg skal publisere det siste korten et annen dag.
 Det søte motivet er fra Papilio stamps. Det tok en evighet å male, men det var koselig. Regner med at jeg kommer til å lage flere kort med dette stempelet. Jeg har malt med distress ink, refiller. Jeg har for det meste brukt fargene walnut stain og stormy sky på klær og pakker. På huden har jeg brukt vintage photo, tattered rose og victorian velvet.
 Alle kantene er svertet med distress ink, walnut stain. Deretter har jeg sydd rundt kantene med symaskin. Mønsterpapirene er hovedsaklig fra Maja Design. Tekststempel fra en av Stempelgledes juleplater.
 Kortet er pyntet med en kakeserviett, fjær, roser og blonder. Har også stanset ut en vinge med en Magnolia doohickey. Bak rosene ligger det en bit fra en osteklut.
Ønsker alle en fin søndag.
Ta gjerne en titt innom Hjertebodens juleblogg for mer julekortinspirasjon.

5 kommentarer:

nicolet sa...

You have made a lovely card!!
Hugs Nicolet

Bente sa...

Utrolig lekkert - nydelig malt :) Er så flott det motivet - men ja en evighet å male - men det er jo virkelig verdt det når man ser resultatet!!
Ha en fin søndag!

Klem, Bente

PS! Martha (mor til Cecilie) var på Søfteland igår - hun syns du burde vært med ;)

Anne sa...

Åh, så herlig kort! Jeg elsker den lyse stilen på motivet, og ja, når det er et par på motivet tar det sååå lang tid, siden det må tørke osv. :S

Skikkelig nydelig kort iallefall, flotte lag og dekorasjoner og alt. :)

Klem, Anne.

Riet sa...

So gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Howdy very nice website!! Guy .. Beautiful .. Superb .. I will bookmark your website and take the feeds also…I am glad to seek out numerous useful information here in the submit, we'd like develop more strategies in this regard, thank you for sharing. . . . . .