onsdag 18. mai 2011

Sweet Pea: Konfirmasjon

 Enda et nytt konfirmasjonskort. Dette er første gangen jeg lager staffelikort, og det blir nok flere.
Det stilige motivet er fra Sweet Pea Stamps og kjøpt hos Hjerteboden. Inspirasjon til kortet har jeg funnet hos Camilla.
 Motivet er malt med distress ink, refiller. Deretter har jeg påført glitterlim, star dust og liquid pearls.
Mønsterpapirer fra Riddersholm og Maja Design. Kantene på papirene er svertet med distress ink. Deretter har jeg sydd rundt kantene med symaskin.
 De to tekststemplene jeg har brukt kommer fra Stempelglede. Hjerteborden er en Magnolia Doohickey.
 Jeg har pyntet med blomster, halvperler og blonde.
Tusen takk for at du besøker bloggen min :)

6 kommentarer:

nicolet sa...

Wow this card is really amazing!!
I love the details Dunja!
Hugs Nicolet

Mona Evy sa...

Nydelig kort!!! Lekkert fargelagt og pynting!

hania739 sa...

Śliczna karteczka :))

Pinklady 68 sa...

Lekkert easel-kort!! Nydelige farger og utrolig flott layout!!
Ha en fin uke! KLem Laila.

Christina C. sa...

I am absolutely blown away by this gorgeous card!!!! What a beautiful image, colored to perfection!!! This is an extraordinary work of art!

Riet sa...

So gorgeous card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx