tirsdag 31. juli 2012

Gavepose: Magnolia


I dag vil jeg vise dere en gavepose jeg har laget.
For noen uker siden kom Lillemor og Camilla H fra Magnolia sitt designteam på besøk til Camilla S.
Sammen med disse damene var Janne og jeg med på både malekvelder og fjelltur.
Vi hadde det så gøy. Jeg sitter igjen med mange gode minner.
Denne gaveposen ble laget og fyllt med div. pynt og sjokolade og gitt som velkomstgave.
Det søte motivet er selvsagt fra Magnolia.
Jeg har malt Tilda med distress ink, refiller og distress markers.
Motivet er også dekorert med glitterlim.
Søte mønsterark fra Maja Design.
Ønsker alle en fin dag

4 kommentarer:

Camilla sa...

Tusen takk Audhild för den vackra gåvopåsen. Och allt det fina och goda som var där i. Vi hadde några härliga dagar tillsammans. Hoppas snart vi ses igen. Påsen står nu på min hylla<3

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig pose!!

Sommerklem

June sa...

For en vakker gavepose! Nydelige farger og motiv! Og masse herlige detaljer!
Klem, June

Anonym sa...

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!