søndag 15. juli 2012

Tickled Pink Stamps: Posekort

Her er et posekort jeg laget til en konfirmant i vår.
Det stilige motivet er fra Tickled Pink Stamps. 
Jeg har malt det med distress ink, refiller og distress markers.
Stempelet på kanten av motivet, er fra Stempelglede
Rundt kantene har jeg sydd med symaskin og brukt distress ink, walnut stain, 
for å få kortet til å se litt eldre ut. Bak motivet ligger en liten bit fra en gammel bok kjøpt på Fretex.
Arkene er fra Pion papir. 
Stjernene jeg har pyntet med er stanset ut med qk og deretter påført glitterlim.
Tekststempelet er fra Stempelglede
Tusen takk for at du titter innom bloggen min

1 kommentar:

Louise sa...

Hej Audhild! ❤
Så vackert påskort vännen! Helt underbar färgläggning också :) Passar en tonåring och kille helt perfekt ju :)

Kram ❤