lørdag 22. september 2012

Nytt Magnoliakort

Endelig så er jeg tilbake med et nytt blogginnlegg.
De søte Magnoliastemplene er fremdeles blandt mine favoritter.
Denne gangen har jeg laget et kort med Spellbinders Dies i Kraft kartong.
Motivet er stemplet på akvarellark med Archival Ink. Deretter har jeg malt med Distresser.
Har også brukt litt glitterlim på blomstene.
Mønsterarkene er fra Magnolia, det samme er DooHickeyene jeg har brukt.
Blomster fra Magnolia og Kort og Godt.
Bak motivet ligger en kakeserviett.
Har også sydd rundt kantene på kortet og motivet
Enda et bilde
Tusen takk for at du besøker bloggen min.
Ønsker alle en fin helg :)

4 kommentarer:

Thea sa...

Beautiful card Audhild, and your coloring is amazing. I love the soft colors you used.

Hugs Thea

Irene sa...

Et nydelig kort! Og så fint det blir når du bare "antyder" fargene på ansikt, klær og hår. Så tandert og lekkert det ble.

Kristine sa...

For et herlig kort!! Blir helt glad av å se på det:) Perfekt fargelegging og kjempesøte detaljer - NYDELIG, rett og slett!

Tove sa...

For et utrolig søtt kort dette er:) Liker fargeleggingen din veldig godt. Har lagt meg til som følger av bloggen din slik at jeg får se mer:))